Livrari prin curier 20 Lei orice destinatie!

Pot returna produsele ?

» Citeste si: Refuzul coletului

Cum pot returna un produs/ o comanda?

Pe site-ul nostru returul este GRATUIT. RETUR-ul este permis numai pentru produsele care NU sunt personalizate prin gravura cu mesaje sau fotografie. Ai la dispozitie 15 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Iata ce trebuie sa faci:

1) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura, certificate de garantie, etc.

2) contacteaza operatorii nostrii prin mesaj privat pe pagina https://fb.me/bratarapersonalizata si solicita returul, explicand motivul retur-ului

3) Argintărie.ro va trimite curierul la adresa indicat de tine si va prelua coletul de retur.

Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi si prin formularul de contact sau  telefon 0746305003.

 

In ce conditii pot returna produsele personalizate?

Produsele personalizate NU SE POT RETURNA in nici o situatie conform Legii. Aceasta nu permite dreptul de retragere (retur) pentru urmatoarele categorii de produse:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor; ( in cazul nostru, serviciul de gravura personalizata)
  • furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar; (gravura personalizata)
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 

Ce se intampla cu produsele executate gresit?

Produsele executate gresit sau cu defecte vor fi inlocuite gratuit.

Pentru a inainta o reclamatie va rugam sa ne contactati in scris printr-un mesaj privat pe pagina Facebook https://fb.me/bratarapersonalizata, prin care descrieti reclamatia Dvs si atasati o fotografie cu produsele primite. Numai reclamatiile in scris, insotite de fotografii vor fi luate in consideratie.

 

Ce se intampla daca fac o comanda de produse personalizate si Refuz sau Nu Receptionez coletul ?

Conform Legii, dreptul de retragere din contract (retur, refuz colet, etc) nu este permis pentru produsele personalizate. Aceasta prevede ca nu este permis dreptul de retragere, printre altele, si pentru aceasta de categorie de produse:

  • furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar; (gravura personalizata)

Prin plasarea unei comenzi pe Site, Contractul intre Client si Vanzator se considera incheiat, fara a fi necesara alta procedura prealabila de contact ( ex: confirmare telefonica, sms, email).

Nerespectarea obligatiei de preluare a comenzii de produse personalizate conduce la implicatii de natura juridica.